רכשתי בית במישיגן בעלות של 150 אלף דולר. אני יודעת שמדי שנה צריך לשלם דמי ניהול ומיסי עירייה, לאילו סכומים ההוצאות יכולות להגיע? ואיך בוחרים את חברת הניהול לנכס? אשמח להמלצות,
ריטה שלום.
המיסים וההוצאות הקיימות על הנכס הינם: מיסי עירייה, ביטוח, דמי ניהול, דמי אחזקה, תיקונים וכד'. הסכומים הינם סכומים משתנים לפי הבית ולפי המיקום.
לגבי חברת ניהול - אני בודק את חברות הניהול לפי הסכם הניהול ואחרי שאני בודק זאת במייל אני גם יוצר עמם שיחות טלפון לצורך בירור הפעולות שהם עושים עבור הלקוח.
לקוחות פונים אליי עבור הסדר עם חברת הניהול כאשר אני גם מקבל דיווח כל חודש וחודש מחברת הניהול. ככה גם יש גיבוי ללקוח מעצם ידיעת חברת הניהול שהדו"חות שלהם נבדקים ע"י עו"ד מידי חודש.
אשמח לעזור לך במציאת חברת ניהול מתאימה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר