איך ניתן להתמודד עם מענה של ספק שעבר את ציטן האיכות שהוגדר, ולא ענה/ ענה לא נכון לחלק מהשאלות? והיה והוא הספק הזוכה, כיצד ומתי ניתן לדרוש ממנו פיתרון שעונה לדרישות?
הסוגיה מעוררת שאלות רבות ויש לקבל מענה לפי כל פרטי המקרה. התשובה אף תשתנה בין המזמין לבין הספק
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יוסי גנון - משרד עורכי דין ונוטריון
053-7105236
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום עמית אתה מתאר מקרה קלאסי של הברחת נכסים והנסיון להתחמק מחובות מאחורי מסך ההתאגדות של העמותה. לשאלתך יש לבחון את שני האפיקים גם הרבמת מסך וגם תביעה אישית במסגרת ייעוץ משפטי עם עו"ד העוטסק בתחו...
המשך תשובה