היי, אני עובד בחברת הוט במוקד טלפוני. המוקד מחולק ל 2 מוקד שירות ומענה ללקוחות ומוקד מכירות על מנת להביא לקוחות חדשים, כלומר נציגי שירות ונציגי מכירות. נציגי שירות כאשר עונים לשיחה מקבלים 3 שקלים על כל סגירה של שיחה נכנסת של לקוח שהתקשר להצטרף להוט. נציגי מכירות שמתקשרים לצרף לקוחות חדשים מקבלים 6 שקלים על כל סגירה של לקוח שהביאו ושכנעו אותו לעבור להוט. לאחרונה בגלל שיש בעיה בכוח אדם הנציגי מכירות גם עונים לשיחות ועדיין מקבלים 6 שקלים ולא 3 שקלים כמוני, זה כבר ככה מעל 8 חודשיים. יכול להיות בגלל טעות בחישוב ויכול להיות שלא. האם אני יכול לדרוש שישלמו לי גם 6 שקלים שאני עונה לשיחות, במידה וידרוש זאת האם המעסיק יכול לומר טעינו שהנצעגי מכירות ענו לשיחות ושילמנו 6 שקלים ולבקש מהם רטרו להחזיר את הכסף? האם יש לי בכלל עילא לדרוש 6 שקלים למרות שאני לא נפגעתי בשכר אבל בגלל שנציגי המכירות טעו להם בשכר ושילמו להם 6 שח גם על שיחה נכנסת , האם אני יכול לגקש 6 שקלים או שזה יעיר מתים ואז ידרשו מהם בחזרה את הכסף ? השאלה בגדול האם אני יכול לתבוע על כך בדיני עבודה או המעסיק יטען שטעה ויבקש מהנציגי מכירות רטרו את התשלום? בגדול לא פגעו לי בתנאי העבודה רק יש חוסר פראריות, השאלה האם אני יכול לתבוע גם רטרו ולבקש לקבל על שיחה נכנסת כמו הנציגי מכירות תודה
השאלה בסופו של יום מה סוכם מראש ועם מי? יש לפעול בהתאם למוסכם. אם יש הפרשים ניתן לתבוע בבית הדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
התשובה תלויה בגורמים שונים. לפי המצב המשפטי לכאורה העובד צריך להתייצב למקום עבודתו ומצד שני מה המשמעות של שינוי המיקום באיזה נסיבות זה מבוצע וכו`. ישנן שאלות רבות. מוטב להתייעץ עם עורך דין פרטנית. ...
המשך תשובה