שלום רב, אני עובדת בתור מנהלת משרד כ-שנה וחצי, ימי העבודה שלי הם מראשון עד חמישי. שעות העבודה הן מ 08:00-17:30, לפי מה שהסבירו לי אני אמורה לקבל על כל דקה מעבר ל-9 שעות (ברוטו) מה שאומר שעל כל יום כזה אני אמורה לקבל חצי שעה נוספת, כשפניתי למעסיק הוא אמר לי שהמשרה שלי מוגדרת כ-9.5 שעות ולכן לא מגיעות לי שעות נוספות. אני רוצה בבקשה לדעת אם מה שהוא אומר זה נכון וחוקי? וגם אם במידה והצדק עימי אני יכולה לדרוש לקבל את כל השעות הנוספות רטרו. תודה מראש, נועה.
שלום רב.
מעסיק לא רשאי להגדיר משרה הכוללת שעות נוספות ללא תשלום עליה.
גדי פכטר, עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו מדובר בתלוש פיקטיבי. על מנת שטיפים יהיו חלק משכר עבודה יש להעבירם בקופת המעסיק. על המעסיק לפרט בתלוש השכר בדיוק את השעות והתשלום בגינם. בכל מקרה יש חובה לשלם שעות נוספות בהתאם לחוק. על פניו מו...
המשך תשובה