שלום רב, אני התקבלתי לעבודה בחברה סלולרית בתור מנהלת מחלקת שירות לקוחות. בחודש העבודה הראשון נאלצתי להישאר הרבה בעבודה, בין השאר כי הייתי צריכה ללמוד הרבה דברים. בסוף החודש לא קיבלתי תשלום על השעות הנוספות, והמנהלת שלי אמרה לי שזה בגלל שמנהלים בדרך כלל לא מקבלים על זה תוספת. האם זה נכון? האם זה הגיוני שאני אשאר במקום העבודה ולא אקבל תוספת שכר מעבר לשעות? אני ממש בהלם מזה. מה עושים? תודה
איריס שלום,
לצורך מתן מענה לשאלתך יש לבחון את הסכם ההעסקה, וכן האם תפקידך מהווה "משרת אמון".
בברכה,
נטע כהן, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעקרון תיקון יש לבצע בתלוש שכר, אולם לאחר מועד תשלום שכר, ניתן לשלם הפרשי שכר כמקדמה ולתקן בפועל בתלוש הקרוב. ...
המשך תשובה