שלום רב, אני התקבלתי לעבודה בחברה סלולרית בתור מנהלת מחלקת שירות לקוחות. בחודש העבודה הראשון נאלצתי להישאר הרבה בעבודה, בין השאר כי הייתי צריכה ללמוד הרבה דברים. בסוף החודש לא קיבלתי תשלום על השעות הנוספות, והמנהלת שלי אמרה לי שזה בגלל שמנהלים בדרך כלל לא מקבלים על זה תוספת. האם זה נכון? האם זה הגיוני שאני אשאר במקום העבודה ולא אקבל תוספת שכר מעבר לשעות? אני ממש בהלם מזה. מה עושים? תודה
איריס שלום,
לצורך מתן מענה לשאלתך יש לבחון את הסכם ההעסקה, וכן האם תפקידך מהווה "משרת אמון".
בברכה,
נטע כהן, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ישנו פרסום של המדינה באשר לגובה ההחזר שיש לשלם בגין קילומטר נסיעה - ברוטו / נטו ולפי סוג רכב. ראה בחוברת חשבים. ...
המשך תשובה