אני מקימה אפליקציה המאפשרת דירוג עסקים וגם תקשורת בין לקוחות של עסקים שונים. אני חוששת מניצול לרעה של הבמה הזאת הן מבחינת המשתמשים והן מבחינת העסקים ולכן ניסחתי תקנון שאמור למנוע את זה. אילו עוד פעולות צריך לעשות על מנת להימנע מראש מתביעות?
שלום חגית,
ראשית אני מתנצל על העיכוב במענה.
נקודת המוצא היא אכן תקנון ואני מקווה שקיבלת לגביו ייעוץ משפטי. כדאי לוודא שיש בתקנון מדיניות לגבי הסרת או שינוי דירוג, אפשרות פניה אלייך לצורך הגשת תלונה במקרה ובעל עסק יחשוב שהדירוג פוגעני והגבלת אחריות בקשר לניתור של התוכן.
אמצעי נוסף שנתקלתי בו הוא בקשת משלוח אסמכתא כלשהי לקבלת השירות מבית העסק (אם אני זוכר נכון, כך עושים למשל באתר זאפ).
בכל מקרה, כבעלת פלטפורמה האחריות שלך תהיה בין היתר להגיב לתלונות, מאחר ואני מעריך שמשם יגיעו בין היתר הפידבקים על שימוש לא נאות. כמו כן, כדאי לבדוק האם יש אפשרות כזו או אחרת לניתור שימוש בשפה גסה וכד'.
בהצלחה!
יואב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יצחק שלום, יבש לבדוק את הנסיבות לעומק ולגופו של עניין, בין היתר, את ההסכמות והאפיון. אשמח לסייע, מוזמן ליצור קשר....
המשך תשובה