שלום למעשה מדובר באפליקציה שתחבר בין יצרני מוצרים אקולוגיים ומשתמשים שרוצים לרכוש פריטים בהנחות. המוצרים מועברים מהספקים למשתמשים הסופיים ללא תחנת מעבר אצלנו. האם צריך לחתום על חוזים ספציפיים עם כל ספק וספק, וכיצד ניתן להגן על עצמנו במקרה של אי אספקת המוצרים?
שלום יהודה,
מומלץ לחתום על הסכמים מסודרים עם כל הגורמים בשרשרת האספקה/ייצור, לא רק לגבי מקרים של אי אספקה אלא גם לגבי הסכמות באופן כללי (מחיר, שינוי מחיר, מועדי אספקה, טיב, דרישות רגולציה ועוד).
לגבי המשתמשים - במסחר אלקטרוני עושים שימוש בעיקר בתנאי שימוש אותם מאשר המשתמש. אני מניח שכך גם במקרה שלכם, שכן אין מעבר בדרך במוקד או קבלת הצעה פרטנית.
אני ממליץ לכם לפנות לייעוץ משפטי פרטני (משרדנו או כל משרד אחר בתחום) בכדי לוודא שאתם סוגרים את כל השרשרת.
בהצלחה!
יואב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יצחק שלום, יבש לבדוק את הנסיבות לעומק ולגופו של עניין, בין היתר, את ההסכמות והאפיון. אשמח לסייע, מוזמן ליצור קשר....
המשך תשובה