שלום, אני עברתי תאונה וטלפנתי לחברת הביטוח לעדכן. למרבה הפתעתי הם אמרו שהם לא יכולים לטפל בפנייתי מאחר ואיחרתי במספר תשלומים ולכן לא חודשה לי הפוליסה! יש לציין כי מעולם לא קיבלתי מהם מכתב לגבי האיחור בתשלום וכלל לא הייתי מודע לכך. מה גם שבדקתי בבנק ולא היתה כל סיבה לא לכבד את התשלומים, מכאן שנפלה טעות בחיוב. למרות שהסברתי את הדברים הם לא מוכנים לשמוע. האם אוכל לתבוע אותם?
על פי חוק נדרשות שתי הודעות למבוטח על פיגור בתשלום פרמיות , להלן הסעיף בחוק -
לא שולמו דמי הביטוח או חלק מהם במועדם ולא שולמו גם תוך 15 ימים לאחר שהמבטח דרש מן המבוטח בכתב לשלמם, רשאי המבטח להודיע למבוטח בכתב כי החוזה יתבטל כעבור 21 ימים נוספים אם הסכום שבפיגור לא יסולק לפני כן.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר