במשך 13 שנה לערך הוענקה לבן זוגי (אקרא לו כאן בועז) קיצבה חודשית בגין חוסר יכולת השתכרות במקצועו (עקב נכות) מאת חברת הביטוח "ה". הפוליסה החלה כאשר היה בריא ומתפקד ונועדה ל"יום סגריר ומצער". בנוסף בועז מקבל קיצבת פנסיה ממקום עבודה בגלל נכותו (מבטחים). לפני כשנה לערך החלה חברת הביטוח "ה" לשלוח מסמכים ושאלונים למלא. בועז עשה כל יכולתו ומילא אחר כל הפרטים ואף הביא מרופאו פרטים על מחלתו. לצערי הנכות שלו לא נעלמה והוא לא בריא. הוא שאל ובירר מול חברת הביטוח באופן טלפוני האם הכול כשורה. כל פעם השיבו לו שאם "לא יהיה בסדר" ישלחו אליו מכתב בתום כך וכך חודשים. החודש הזה לא נכנסה קיצבת הביטוח לחשבונו. לא נמסרה לו כל הודעה בכתב או בטלפון. בעת שהוא קנה ושילם על הפוליסה לא הגבילו אותו בתנאים מלבד אישור שהוא אכן נכה. לא הגבילו אותו או מנעו ממנו לקבל קיצבה מקום העבודה וכדומה. לא יידעו אותו לגבי מצב בו למשל הקצבה תתבטל בגלל ביטוח נוסף בעתיד. במידה וחברת הביטוח "משחקת" בו במובן של חיפוש מקום פגיע על מנת לשלול את הקצבה או במידה והיא הפסיקה את הקצבה - כיצד נלחמים?
בנסיבות שאת מתארת מומלץ בחום להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום זה ולשקול הגשת תביעה נגד חברת הביטוח
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר