שלום רב, לפני מספר שבועות הזמנתי חדר שינה מלא הכולל מזרן, בסיס המיטה, שני שידות וטואלט. כשהמרכיבים הגיעו קיבלתי את הכל וחתמתי לאחר שעה אמא הגיעה ואמרה שזה הצבע אבל ללא פסים בשיחה מוקלטת המוכר אמר לנו שהצבע שבחרנו זה בחתיכה לכן לעולם זה לא יראה אותו הדבר שאלתי למה אין על החתיכה פסים אמר שככה זה לאחר שעה אמא התיישבה על המיטה ורגליי המיטה נשברו החלטנו להחזיר את כל הסחורה הפגומה והמבישה הזו אך בעל החנות לא אישר וסרב ושלח אדם שירכיב שוב את הרגליים השבורות אייני רוצה שאמא תישן על ציוד עלוב שנקנה בסכום גבוה מאוד ביחס לשוק והתברר כעלוב מה גם שאמא ישנה הלילה על הספה מכיוון שהמיטה היתה שבורה. הודענו לו שנתבע אותו אך זה לא עינייין אותו. שאלתי האם אפשר לתבוע על הצבע ועל המיטה השבורה? הם אינם רוצים לקחת את הסחורה אז אם אני אכן תובע אותם על סחורה פגומה מה אני עושה עם כל הסחורה? אין לי היכן לאחסן אותו
אופיר שלום,
בחוקי המכר, ישנו מצב של אי התאמה בממכר ובמקרה שתיארת זה מאופיין, השלב הבא הודעה למוכר על אי התאמה והמוכר צריך לתקן או להחליף על פי נתוני ההזמנה שביצעת,
במקרה שלא נעשה כך, ישנו מצידך אפשרות תביעה,
אשמח לייעץ לך במייל הפרטי
בהצלחה
רונן אדר, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר