אשמח לייעוץ כיצד עלי לנהוג מול מפעל שממנו הזמנתי מוצרים עבור לקוח ועקב תקלות רבות בהזמנה מול נציג מכירות, אי הכנת ציוד בזמן, אי הודעה על חריגות בהספקת הציוד, אי מתן שירות בזמן, אי הודעה על תקלות בזמן הייצור ואי מתן פתרון אחר ללקוח. לאחר חודש וחצי המתנה לתשובה ממפעל ולאחר ששום דבר לא התקדם הלקוח שלי ביטל את העבודה ואני נשארתי פגוע כלכלית, נפשית והכי חשוב פגוע תדמיתית מול לקוחות הבאים. אני לא בטוח שלגשת לתביעות קטנות יעזור או יזיז משהו, הנזק התדמיתי הרבה יותר גדול. כיצד עלי לנהוג?
השבתי לך במייל האישי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר