אני עובד בחברת אבטחה (עובד קבלן) ובעבר הציבו אותי במבנה משרדים של משרד התחבורה. במסגרת העבודה, כל עובדי המשרד קיבלו מייל לתיבת הדואר של העבודה, ובניהם גם אני, שלקראת חג ראש השנה אנו זכאים למתנה בחינם. שלחתי את פרטי ובהמשך חזרו אליי וביקשו לדעת איזו מתנה ארצה. בטלפון נאמר לי שישנה אפשרות שאקח 2 מתנות בעלות של 450 ש"ח ובחרתי באופציה הזאת לאחר שווידאתי שבמידה וארצה להחליף את אחת מהמתנות - זו לא תהיה בעיה. לאחר החג ביקשתי להחליף את אחת המתנות באחת אחרת ואז החברה המשווקת טענה את הדבר הבא: מאחר ואני איני עובד ישיר של משרד התחבורה (אלא עובד קבלן) לא הייתי אמור לקבל את המייל וככל הנראה נעשה טעות - רק מי שעובד משרד ומשלם דמי ועד רשאי להזמין. כמובן שהמידע הזה מעולם לא הגיע אליי לפני הרכישה וכמובן שהמייל הגיע אליי למייל של העבודה כעובד מן המניין. מראש השנה ועד עכשיו הבחורה שמשווקת את המתנות סוחבת אותי בטענות שהיא בודקת איך נעשתה הטעות, אומרת שתחזור אליי ומעולם לא חזרה - ונוצר מצב לא נעים שאני רודף אחריה כבר חודשים. הדרישה שלי אליה היא שפשוט תחליף לי את המוצר במוצר אחר שאני מעוניין בו או שתחזיר לי את כספי. כרגע היא מסננת את ההודעות בוואטסאפ (רואה ולא מגיבה) ולא עונה לטלפונים. האם אני צודק בטענות ובדרישות שלי ומה האמצעים העומדים לרשותי במצב הזה?
ממליץ לך לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום האזרחי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר