שלום רב, רכשתי דירה יד שניה שרשומה בחברה המשכנת. החברה המשכנת דרשה כל מיני מסמכים לצורך העברה בטאבו, וביניהם שטרות מכר חתומים ומאומתים מהמוכרים לקונה וכן ייפוי כוח מהמוכרים לקונה, והשאלה היא מי צריך להכין את האישורים הללו, האם החברה המשכנת או העו"ד המשותף למוכרים ולקונים שאצלו חתמנו את החוזה או שצריך לשלם בנוסף לעו"ד שיכין את שטרות המכר וייפוי הכוח? תודה
עורך דין השלים את המלאכה והייצוג בעת רישום הזכויות על שמכם. ונשאר אחראי כל עוד לא השלים את הרישום. כמובן שהאחריות הינה לרישום בלבד ולא לכל נושא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אבי ששו
053-6130150
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איציק שלום, אני חושב שיש עילה טובה לפניה כזו. יחד עם זאת, הנושא קצת מורכב. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה