שלום, אנו רכשנו דירה מקבלן שנמצאת בתהליכי בנייה. לפני 10 חודשים שידרגנו את הקרמיקה שהקבלן נתן בשתי המקלחות בדירה וכמובן שכבר סיימנו לשלם בגין השדרוג. בימים אלה ספק הקרמיקה יצר קשר וטוען שחלה טעות במספר המטרים שהקבלן מסר להם וכעת מבקש תשלום נוסף של אלפי שקלים בגין תוספת המטרים שלא חושבה כראוי. לטענת ספק הקרמיקה אני יכול גם לבחור לוותר של השדרוג של הקרמיקה במקלחות ולקחת את הסטנדרט של הקבלן וכך לא יהיה לי תוספת תשלום. שאמרתי לספק הקרמיקה האם אני יכול לבטל את כל העסקה מולם (שדרגתי את כל הסטנדרט בכל הדירה החל מהריצוף ועד הברזים בעשרות אלפי שקלים)? תשובתם הייתה שיהיו לי 35 אחוז דמי ביטול. אמרתי לנם שזו התנהגות שלא בתום לב שכן הם מאפשרים לי לבטל רק את הקרמיקה שבה חלה הטעות. האם מותר להם לבקש ממני תוספת תשלום עקב טעות שהיא לא שלי (עסקה שסגרתי מולם לפני 10 חודשים) ומה ביכולתי לעשות? תודה
צריך לבדוק מה רשום בהסכם לעניין זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אבי ששו
053-6130150
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום, בהחלט, חק הגנת הצרכן עומד להגנתך וכן הוראות חוק חוזים אחידים - מדובר בתנאי מקפח בלתי מידתי ובית משפט יבטל אותו ככול ותוגש תביעה. בברכה, אבי א. ששו, עו"ד...
המשך תשובה