שלום רב, בעסקה שסגרתי עם חברה להסרת שיער בלייזר,נאמר לי ע"י יועצת שבמידה וארחיב את ביטוח קופת החולים שלי ל"למכבי שלי" אקבל 50% החזר מגובה העסקה (10 הטיפולים). היועצת הנחתה אותי לסגור את העסקה איתה באותו הרגע ובמקביל להרחיב את ביטוח הקופת חולים. ציינה שיש תקופת אכשרה של 6 חודשים בהרחבת הביטוח אבל אין לזה משמעות מכיון שניתן להתחיל עכשיו את הטיפולים ולקבל 50% החזר מהטיפול ה-שלישי שהוא בעצם אחרי ששת חודשי האכשרה. במילים אחרות אקבל 50% החזר מ8 טיפולים כאמור בהם כבר נכנסת ההרחבה לתוקף.לאחר שהגשתי את המסמכים לתביעת החזר ממכבי, קיבלתי דחיה מהסיבה שלא חיכיתי להתחיל את הטיפולים אחרי תקופת האכשרה וזה לא משנה שאני תובעת רק בגין 8 טיפולים (ולא על 10). בהצגת טענותי לחברת הסרת השיער הם טוענים שהיועצת שהיתה בזמן שסגרתי את העסקה כבר לא מועסקת אצלם ואין להם איך "לעזור לי" כי אני לא אמורה לקבל החזר לפי החוק. מה אני עושה?? היועצת רימתה אותי. הרחבתי את ביטוח הבריאות במיוחד בשביל לקבל את ההחזר מהם. לא השתמשתי בהטבות הביטוח המורחב חוץ מהעסקה איתם!!! הם מבחינתם לא מגבים את היעוצים שהיועצים שלהם עושים עם אנשים בדלתיים סגורות. התירוץ: היא כבר לא עובדת פה.אין גישה לשירות לקוחות ומנהלים מאצלם והם לא חוזרים אלי. מה עצתך? תודה רבה
על פניו מדובר בעניין אזרחי ולא פלילי.
ממליץ לפנות לעו"ד אזרחי לקבלת יעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
קליה ליפקין עו"ד
053-7105230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר