שלום פתחתי קריאה בסמסונג לגבי בעיית מסך טלויזיה בתאריך 5/8/15 אחרי סחבת אין סופית בתאריך 23/8/15 קיבלתי בחזרה את מסך הטלויזיה ממעבדת שירות של סמסונג יבואן רשמי . לתדהמתי גיליתי שלא בוצע שום תיקון החלק הבעייתי במעבדה אלא סתם לקחו לי את המסך והחזירו אותו פגום כמו שהיה .פשוט רימו אותי. מה הצעדים שלי בנדון? בסמסונג מנסים להתנער מאחריות ועושים את עצמם כלא מבינים על מה מדובר היום הגיע טכנאי שהתנהג בצורה נבזית ביותר פירק לי את כל החוטים מהטלוויזיה וניסה ליצור ממני טיפשה שלא מבינה כלום ואז כשהראתי לו מאמר מקצועי והצבעתי על חלק שהיו אמורים להחליף ורק פיברקו בסמסונג כאילו החליפו הטכנאי התחיל לצעוק שאני לא מבינה כלום התקשר לאחראי עליו אמר שעליתי עליהם ושאני יודעת שהחלק פגום ולא הוחלף וברח בלי לחבר לי את החוטים לטלויזיה. וכל זה בעצם "שירות" של יבואן רשמי מטעם סמסונג. אני עדיין המומה מאיך מרמים לקוחות תמימים כמוני בסמסונג ומתנהגים בנבזיות . מה אני יכולה לעשות בנדון? איך לטפל במצב ההזוי שיצרו בסמסונג?
שלום רב,
באפשרותך לפנות למשטרה ולהגיש תלונה. שימי לב שעל מנת שהתלונה תילקח ברצינות עלייך לספק ראיות של ממש לביצוע העבירה.
בכבוד רב,
עו"ד פלילי אלעד שאול
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר