בתאריך 24/11/14 אבי פנה לחברת פלאפון בכדי לקנות טלפון מקשים בגלל שלא הצליח להסתדר עם הסמארטפון. ותוך כדי הוצא לו לקבל מכשיר טבלת במתנה, אך הוא סירב כי איננו יודע כיצד להשתמש במכשיר אך הנציגה התעקשה ואמרה לו שאין מה לעשות וזה מגיע לו מתנה. הוא לקח את המכשיר ויצא מבלי לחתום על שום מסמך. כעבור חודש החלו להגיע חיובים על סך 69ש"ח על אותו טבלת. לאחר בירור מעמיק הצלחתי להשיג את "החוזה" וגיליתי שהחתימה היא כלל אינה של אבי, ובבירור עם החברה אכן גילינו כי חתימותיו אחידות כבר מעל לעשור בחברה וכלל אינן דומות לחתימה המצויה בחוזה. בנוסף בחוזה רשום כי אבי צריך לשלם 33ש"ח בחודש ולא את הסכום שגובים ממנו כרגע שהינו 69ש"ח. כשהגעתי לסניף החברה להתלונן ניפנפו אותי בצורה יפה ואמרו לי שברגע שיש מסמך חתום חברת פלאפון מעל החוק בנושא ושאין מה לעשות פרט להגשת מסמך תלונה שאין לדעת אם יטופל או לא. מעוניין בייעוץ ובעזרה. יש לי את כל המסמכים שמעידים כי זו אינה החתימה של אבי ואת המסמך האלקטרוני שמעיד כי אבי אמור לשלם מחצית מהסכום שגובים ממנו. תודה
הנושא של זיוף חתימה בפני נציגי שירות הינו ידוע, יש לפנות למשטרה ולהגיש תלונה כנגד חברת פלאפון ונציג השירות שמולו נעשתה העיסקה. אחרי התלונה חברת פלאפון היא זאת שתרוץ אחרייך
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר