שלום גיא נציגת שימור שטח של הוט סיכמה עימי דברים (פריסת חוב לתשלומים,זיכוי על סכום מסוים וגבייה מהוראת הקבע ב 16 לחודש ולא בעשירי),בפועל לא הוגדר זיכוי והוראת הקבע נגבתה בתאריך אחר.נציגים שונים עימם שוחחתי משקרים (אחד רואה פריסה,השני לא,והשלישי טוען שיש פריסה אבל לא יודע לכמה תשלומים),טוענים שאין אפשרות לגבות בתאריך שביקשתי למרות שבפועל אני יודע בוודאות שיש אפשרות שהגבייה תיעשה ב 10 או ב 16.ונוסף על כל זה,במקום לפרוס את החוב ל 3 תשלומים הוט ניסו לגבות את כל הסכום בפעם אחת.מחלקת הטלויזיה הצליחה לגבות סכום מסוים,ומחלקת האינטרנט קיבלה תגובה של "חשבון לא תקין". שאלתי היא האם הבטחות השווא והשקרים (שנועדו כולם להשתיק את תלונת הלקוח) מאפשרים לי להגיש תלונה במשטרה נגד אותם נציגים שכן הוט שלחה את ידה לחשבון הבנק שלי וגבתה ממנו סכום שלא אישרתי בתאריך שלא אישרתי. התופעה הזאת לא חדשה,ולאחר שהתייעצתי עם מספר גורמים הבנתי שרק תלונה אישית במשטרה נגד נציגים ופגיעה באותם נציגים תביא להפסקת התופעה.כל עוד הנציג מוגן הוא ימשיך לשקר כדי לא לפגוע לעצמו בעמלות (או על פי הוראת מנהליו).
מה שאתה מתאר זו עבירה אם לא נתת את הסכמתך למשיכת הכספים. לא ברור מאיפה לחברת הוט האישור למשוך כספים מהחשבון שלך, היא יכולה להציג חשבון לגבייה אבל לא למשוך כספים באופן עצמאי אלא אם אתה נתת להם את האישור לך ואני לא מאמין שעשית את זה.
אם אכן נמשכו כספים מחשבונך ללא אישור יש לך סיבה להגשת תלונה במשטרה כנגד הוט בכלל והנציגים בפרט.
מציע לך לפנות קודם באופן עצמאי או באמצעות עו"ד (שזה עדיף) למחלקה המשפטית של הוט על מנת ללבן את הדברים ואם זה לא ילך להגיש תלונה כנגדם בגין משיכת הכספים ללא אישור
לשאלות נוספות אתה מוזמן לפנות כאן או בשאלה אישית
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר