מהו גבול האחריות של קצין בטיחות בתעבורה במקום בו נעים כלי רכב תפעוליים חשמליים והאזור טרם אושר עפ"י חוק כ"אזור רכב תפעולי"?
שלום רב, לא ברורה לי השאלה, אם המקום לא אושר כשטח תפעולי עדיין, אזי אסורה הנסיעה לרכבים הללו במקום. בהתאם לתקנה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
053-8007583
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהמשך לתשובת עו"ד אביתר גולני:
שלום רב, לא ברורה לי השאלה, אם המקום לא אושר כשטח תפעולי עדיין, אזי אסורה הנסיעה לרכבים הללו במקום. בהתאם לתקנה .
להלן הבהרה לשאלה שלי:
במקום מופעלים כלים אלו מזה שנים ללא אישור התקנה 95 א' , מאחר ולא הוצב קצין בטיחות בתעבורה, לאחרונה הוצב קצין בטיחות עם כתב מינוי לעובדה מוגמרת שבשטח פועלים הכלים האלו, הוצג להנהלה את הצורך באישור הרשות להסדרת השטח כאזור רכב תפעולי , אך נושא זה נמצא בדיוני תקציב וההסדר רחוק עדיין מלהתבצע.
השאלה: מהו גבול האחריות של קצין הבטיחות בקרות אירוע תאונה חמורה ??
תזכורת: קצין הבטיחות התריע להנהלה על תנועת הכלים האלו שלא עפ"י חוק.
אשמח לתשובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
053-8007583
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
צחי שלום, עלי לשמוע את מלוא הפרטים באם מתקיימים בעניינך התנאים הקבועים בסעיף 80 לחוק העונשין העוסק בהטלת הוצאות הגנה מאוצר המדינה ובכללם : יש לבחון אם "לא היה יסוד לאשמה" או שקיימות "נסיבות אחרות ה...
המשך תשובה