שלום, בוצעה עלי הונאה על ידי אדם שטען שהוא חלק מחברה אלקטרונית מוכרת והוא מכר לי מוצר מסוים עם התחייבות לקבלה ותעודת אחריות. אחרי שהבאתי לו פרטי האשראי הוא לא הביא לי קבלה אלא רק המשיך לטעון שהוא יביא לי אחת עוד מעט. בסוף ביטלתי את הכרטיס אבל היה מאוחר מדי והוא כבר חייב אותי ב-600 שקלים. האם יש משהו שאפשר לעשות לגבי זה?
אמיר שלום,
באפשרותך לפנות למשטרה ולהגיש תלונה וכן להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
053-8007583
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום רב, עליך לפנות אל המרכז לגביית קנסות ולבקשם לפעול כנגד החייב בכל האמצעים העומדים לרשותם ולרבות הטלת מגבלות על מנת לגבות את חוב הפיצויים. במסגרת פנייתך באפשרותך לבקש כי הורי הקטין ישלמו את ...
המשך תשובה