שלום. התקבלתי לעבודה לפני שלושה חודשים, לתפקיד ספציפי שמצוין בחוזה שחתמתי עליו- ובו גם כתוב "העובד יעסוק בעבודות הקשורות לתפקיד". זמן קצר אחרי שהתחלתי, שלחו אותי ללקוח של המעסיק לבצע עבודות שלא קשורות ישירות לתפקיד שלי. בגלל שהלכתי לאותו לקוח הפסדתי הרבה מאוד חומר שקשור לתפקיד שלי, אותו הובטח לי עם תחילת עבודתי שילמדו אותי. במקביל האווירה במשרד נהייתה עכורה ומאוד עוינת, וגם אצל אותו לקוח התחיל להיות לי מאוד לא נעים - עד שאפילו פניתי מספר פעמים למשאבי האנוש בבקשה להחליף אותי, בגלל שאותו לקוח היה מתקשר אחרי שעות העבודה ושולח הודעות ומדבר אליי מאוד לא יפה, דבר שגרם לי לסטרס רב בעבודה וגם אחריה. סטרס זה גם בא לידי ביטוי בהידרדרות בבריאות שלי. אחרי שבמשך שבוע לא התייחסו לפנייה שלי החלטתי להתפטר. שלחתי מכתב התפטרות באימייל לאחראית משאבי אנוש, כי כאמור פנים אל פנים לא היה עם מי לדבר. כבר עברו מספר ימים מאז שליחת המייל ואף אחד לא הגיב על כך. בינתיים אני חולה וקיבלתי מהרופא שלי אישור מחלה. היום במשך כמה שעות ניסיתי להשיג את משאבי האנוש ואחרי שלא ענו לי, שוב שלחתי מייל הפעם לכתובת אחרת. אין מענה. אין לי אפילו אנשי קשר בחברה הזו בגלל שינויים שהיו בחודש האחרון. פעם ראשונה שאני נתקלת בתופעה כזו, של התעלמות מוחלטת מעובד. מה אפשר לעשות במקרה כזה, אם אני חולה וגם בכללי מרגישה מאוד מאוד לא בנוח לחזור למקום העבודה הזה? אני צריכה לתת להם 3 ימים - אחד על כל חודש עבודה - אבל בכל מקרה יש לי אישור מחלה. האם שליחת המייל הספיקה כהודעה על סיום עבודה גם אם הם בוחרים לא להתייחס?
הייתי שולחת אליהם גם מכתב עם שליח
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר