שלום רב. ב-1 לחודש יוני התפטר אבי מעבודתו כמאבטח בחברת אבטחה מוכרת בארץ. ידוע לנו כי במשכורתו האחרונה, היה אמור אבי לקבל את כל דמי ההבראה והחופשים שהצטברו, אך כשהמשוכרת האחרונה הגיעה, הופתענו לגלות שאבי לא קיבל את הכספים המגיעים לו. התקשרו למוקד אשדוד אליו אבי משתייך, שלחנו מיילים, פקסים - אך לא קיבלנו מענה. רק אחריי שפנינו מעל ל10 פעמים לסניף הראשי של החברה, קיבלנו טלפון מנציגה שאמרה לנו שהבעיה בטיפול וכי אבי יקבל את הכספים לחשובונו בימים הקרובים. מאז השיחה עם הנציגה עברו יותר משבועיים. התקשרנו שוב לאותה הבחורה ושאלנו אותה למה התשלום עדיין מתעקב. היא קישרה אותי עם מישהי אחרת שטענה שאבי צריך להגיע לסניף באשדוד ולקחת צ'ק. עכשיו שני דברים: 1. למה אבי צריך לבזבז זמן וכסף בהגעה לסניף כשהכסף היה צריך להכנס ישירות למשכורתו האחרונה? 2. אבי נמצא בחו"ל ויחזור רק בעוד חצי שנה, ואינו יכול להגיע לסניף גם אם היה רוצה. אני יודעת שהכסף צריך להכנס ישירות למשכורת ללא שום נסיעות וצ'קים, אז למה הם מעקבים אותנו כבר קרוב לחודשיים? מה ניתן לעשות? דברינו נופלים על אוזניים ערלות ואנחנו רוצים לקבל את הכסף המגיע לנו. בתודה מראש ובכבוד רב, קרן
לצערי אין לך יותר מדי מה לעשות, מציעה לך לשלוח מכתב ובו לפרט את טענותיך ואולי זה יעזור
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר