בני עם תסמונת טורט עובד בחב' טלפונים ידועה . השבוע היתה ישיבה עם הצוות ועוד 2 מנהלים על לקוחות שעזבו עקב חוסר שביעות רצון בשיחה שניהלו עם נציג שרות. המנהל השמיע לכל עובד שיחה מול לקוח כשהגיע לבני מתברר שבשיחה שניהל נשמעו המון קולות של תופעת הטורט, בני ביקש שיפסיק את השיחה והמנהל התנגד והמשיך להשמיע מול כל הצוות. בני חפר את ראשו מרוב בושה . האם על המנהל היה להפסיק את ההקלטה ולכבד את רצונו? אשמח לקבל מענה
שלום,
ראשית, הסיטואציה המתוארת הינה מקוממת ואין לה מקום בחברה מתוקנת.
על פי המתואר, על המעסיק היה לכבד את רצונו של בנך.
בברכה,
עו"ד דנה א. וקנין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הודעה מוקדמת של מעל 30 ימים היא חריגה, וככלל לא עולה בקנה אחד עם הוראות הדין. יחד עם זאת, יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין....
המשך תשובה