שלום, לאחרונה פיטרתי עובד סוכן מכירות עקב חוסר מהימנות וחשש משימוש בקו לקוחות עבור עסק אחר. העובד החזיר את הנייד שסופק לו אך מחק את כל ההתכתבויות ווטסאפ שלו מול הלקוחות. 1. האם לעובד היה זכות לעשות זאת? 2. האם זו ראיה מספיקה לחוסר תום לב שבגינה ניתן להפחית את הפיצויים (בנוסף לשאר הראיות) תודה
ערן שלום,
שלילת פיצויי פיטורים (או הפחתה) תעשה רק בנסיבות חריגות, ובהתאם להוראות הדין.
יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין. מוזמן ליצור קשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בסיום העסקה, האם לעובד יש זכות למחוק התכתבויות מול לקוחות (כולם) בטלפון סלולרי הניתן לו ולהחזיר סלולר מאופס?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן שלום,
יש לבדוק את המקרה ונסיבותיו, ובין היתר, אילו התכתבויות נמחקו? האם יש ראיות לכך? האם הטלפון בבעלות המעסיק או העובד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יובל שלום, המעסיק אינו רשאי לאיים על עובדיו ולהשית עליהם קנסות. מדוע המעסיק פעול באופן הזה? האם סירבת למלא טופס 101?...
המשך תשובה