שלום רב. רציתי לדעת מה אני אמור לעשות אם המנהלת שלי נזפה בי במייל שנשלח לכל העובדים של המשרד, עשיתי טעות מאוד מביכה והיא חזרה עליה שכולם "יידעו שלא לעשות את הטעות הזאת" למרות שזה היה ממש לא נדרש, אני עובד חדש יחסית והם ותיקים אין סיבה שהם יטעו בזה. מה אפשר לעשות?
צריך לבחון את תוכן המייל יכול והתנהלות זו מהווה הפרה של חוק איסור לשון הרע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום, באיזה אופן הקבלן מנסה לעצור את הקליטה? האם יש הסכם עבודה? התחייבת לעבוד אצל הקבלן תקופה מסוימת?...
המשך תשובה