הרייני מטופל על ידי רופא משפחה שאינו מחזיק במחשב ולכן רושם אישורי מחלה בכתב ולא מדפיס. המעסיק שלי אינו מוכן לקבל אישורי מחלה בכתב. על אישור המחלה מופיעים: 1. מספר תעודת הזיהוי שלי ושמי. 2. תאריכי ימי המחלה 3. שמו של הרופא + חתימה בכתב + חותמת גומי. 4. "הרייני לאשר כי xxxx(שמי) היה חולה בתאריכים:" היית שמח לדעת מה אומר החוק בנושא? האם המעסיק רשאי לא לקבל את ימי המחלה? ואם אינו חייב, מה ניתן לעשות בנושא?
ניצן שלום,
תעודת מחלה איננה חייבת להיות מודפסת, אולם היא חייבת להיות מגובה ברישום המחלה בתיק החולה (ולכן אם ניתן אישור ידני צריך להכניס לתיק החולה במחשב את רישום תיעוד המחלה וכו' וזה נחשב בעייתי)
כלומר, האישור שניתן לך הוא חוקי אך חייב להיות מגובה ברישום בתיק החולה ובמגבלות נוספות על פי הוראות משרד הבריאות
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככלל, ניתן להתפטר בדין מפוטר , בין היתר, בשל מצב רפואי או בשל הרעת תנאים או התעמרות בעבודה. יש לבדוק את נסיבות המקרה לגופו של עניין....
המשך תשובה