שלום אני עובד רשות מקומית אשר אחד מזכותי הוא כאשר נולד ילד לעובד מגיע לו תוספת בשכר עד שילד מגיע לגיל 5 . מאז שהתקבלתי לעבודה אף אחד לא עדכן אותי על חובתיו וזכיותיו שלי ולכן שבשנת 2010 נולד לי ילד ואני לא ידעתי על הטבה הזאת רק במהלך 2018 נודע על הטבה הזאת אך כאשר דרשתי זאת הרשות המקומית סירבה לתת את הטבה ראטוקטבית את כל הטבה . יש לי כמה שאלות בנושא: 1)האם המעביד לא מחיוב לפי חוק שכאשר שמתקבל עובד חדש לעדכן אותו על חובותיו וזכיותיו ואם כן על סמך איזה סעיף ניתן להסתמך על כך? (כיום כל עובד שמתקבל מקבל חוברת שמפרטת את חובותיו וזכויותיו דבר שבאותה תקופה שאני התחלתי לא היה קיים) 2) במידה ואני הולך לתבוע אותם אני רוצה לדעת מה הבדל בין בית דין לעבודה לבין ועדה פרטטית . 3) במידה ואני אגש לבית דין לעבודה ושופט יחליט שאני לא צודק האם יוכל להטיל עליו הוצאת משפט של צד שני בתודה מראש דוד
דוד שלום,
רשות מקומית איננה זכאית לשלם סכומים ללא אישור מתאים מהממונה על השכר במשרד האוצר לכן אני מציע לכן לפני תביעה לפנות לממונה על השכר במשרד האוצר ולבקש כי יאשר את התשלום הרטרואקטיבי. אם לא יאשר אז תוכל לתבוע בבית הדין לעבודה גם את הרשות וגם את הממונה
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גוני שלום, ככל, מעסיק מחויב לשלם לעובד שכר עבור משמרת שבוטלה ללא התראה. ביטול בסמוך למשמרת, תלוי בענף העבודה (אבטחה, אירועים וכו). ...
המשך תשובה