הנני עובד כמאבטח מזה 17 שנה באותו מקום שהוא משרד ממשלתי אני בן 51 ונותן את כולי למקום עבודתי , לפני כחצי שנה קבט המשרד הכניס לי בפרט נוהל של כל יציאה מן המשרד לדווח לאמרכלות דרך מייל דבר שלא היה מזה שנים בעמדה בה אני נימצא אין חלון דבר המקשה על עבודתי הנני מרגיש שאוטוטו אזרק מן העבודה זוהי תחושתי מה עליי לעשות לאחר מכן או באילו צעדים לנקוט שלא אפסיד מן זכויותי תודה.
אבי שלום,
ראשית צר לי על כך שאתה חושש לעבודתך.
לגופם של דברים אני מציע לנסות לשוחח עם משאבי האנוש של החברה בה אתה עובד ולהבהיר את חששותיך, כעקרון אם ישנה בעיית נהלים שהיא ייחודית לעמדה שלך ניתן להתאים את הנוהל לצרכים שלך כל עוד זה אינו פוגע במעסיק ובדרישותיו
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עומר שלום, יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין. , אם השיבוץ נעשה בהתאם לצרכיו של המעסיק, ומבלי שנפגעת זכויותיו הקוגנטיות של העובד(למשל עבודה במשך 7 ימים רצופים), אזי מדובר בנוהג חוקי....
המשך תשובה