שלום רב, מזה כשנתיים אני עובד במוקד טלפוני של בנק. תקופה שהיא ארוכה יחסית לתחלופה הרבה במוקד. אני לא אוהב לדבר על זה אך אני טוב בעבודתי בכמה רמות מעל הממוצע במוקד ובכל התקופה הזאת ראיתי אנשים שהיכולת הבנקאית שלהם נמוכה הרבה משלי מתקדמים לפני. הראש צוות שלי לא מחבב אותי בלשון המעטה. הוא זה שגורם לכך שלא אתקדם בנוסף הוא הייתי חונך במוקד שהרבה מאוד אנשים ביקשו להגיע אליי לחניכה וגם מזה הורידו אותי ללא שום הודעה וכמובן בלי סיבה הגיונית כמו גם מתקפיד של עזרה בשיחות ארוכות במוקד (אני היחיד בצוות במוקד במצב הזה). בנוסף אני סטודנט בשנה וחצי האחרונות והייתי תבמהיל משרה כלשהו שלאחרונה שונה ללא כל הסבר והוסיפו לי משמרות דבר שפוגע לי בלימוודים, ביררתי מול סטודנטים אחרים במוקד ולאף אחד לא שונו המשמרות. אני מרגיש שהראש צוות שלי מבודד אותי מונע ממני להתקדם ומתייחס אליי בצורה משפילה למרות שאני הבנקאי הכי ותיק מנוסה ומקצועי בצוות. בנקאים רבים ולקוחות נותנים לי פידבקים שלא הרבה זוכים להם אך הדבר לא זוכה להתייחסות כלל. האם אני צריך לתבוע?
נווה שלום,
הייתי מציע קודם תביעה שתפנה למשאבי האנוש בבנק ותבקש להבהיר את התלונות שלך כנגד הקורבב במוקד. החוכמה היא לא לפנות אל המנהל אלא אל משאבי האנוש ישירות
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דנה שלום, חובת השימוע הוכרה כזכות יסוד, שהפרתה מקימה עילה לפיצוי כספים. פיטורים ללא שימוע, ובאופן משפיל ומבזה מהווים הפרה של חוקי העבודה והלכות בית הדין הארצי לעבודה. ...
המשך תשובה