המעביד שלי נמצא בסכסוך משפטי עם לקוחות שלו בעקבות מחלוקות על שירותים שהתחייב וכספים שחייבים לו. ההסכם בינם הוא בכתב. בעקבות איומים של הלקוחות הוא החל לערב אותי וכדי להזיז את האש ממנו הוא התחיל לשלוח אל הלקוחות הודעות שבהם יש את המייל הפרטי שלי, והמספר הנייד הפרטי שלי. ובעקבות כך הם מטרידים אותי כי הוא לא נותן להם מענה ומאיימים עלי אישית. למרות שכל העניין מבחינה משפטית ועיסקית. לדעתי הוא עושה את זה בכוונה. מה עלי לעשות? לדבר איתו זה חסר משמעות. האם לפנות למשטרה? האם זו התעללות? בנתים לא עניתי להם בכלל רק שפנו דרך המייל שממוען דרך החברה המובר והפנתי אותם למנהל החברה באופן ישיר. הדבר מהווה הטרדה קשה. בעקבות כך לא עובד כבר לא עובד אצלו יותר וזה ממשיך.
חיים שלום,
שאלת שאלה מעניינת. ברור שמעסיק צריך לשמור על פרטיו האישיים של עובד לרבות מייל וכו אולם גם אי אפשר להתעלם מכך שבעולמנו יש פעמים רבות ערבוב בין תיבת דואר אישית ומקצועית. אם מדובר בהטרדה קשה יש לך אכן תביעה מסויימת נגד המעסיק
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שרון שלום, יש לבחון את המקרה לגופו של עניין, ובין היתר, הסכם העסקה, מדיניות החברה/המעסיק לגבי הנושא בכללותו. אשמח לסייע. ...
המשך תשובה