שלום וברכה. אני עובד בסופר חודש.אני מקבל מהמנהלת ביזיונות מול כולם ואפליות כגון: "אני מחליטה למי יש אישור לדבר בטלפון, לפלוני אני מרשה ולך לא". היא אומרת לי כמעט כל יום שיש דלת אם אני מעוניין לעזוב. היא מציקה לי ללא סיבה, ממנה עובדים אחרים עליי ומרשה להם להציק לי. היא נותנת לי הוראות שיכיולות להשתמע לשני פנים ולא משנה מה אני בוחר היא גורמת לי לפרק הכל ולעשות לפי מה שהיא התכונה בפן השני. שאלתי היא האם אפשר לתבוע ומה אוכל לקבל, וכמו כן מה יעלה בגורלה של המנהלת? אם כן איך תובעים ואיפה? בתודה
יונתן שלום,
לפני שתובעים עליך לפנות בכתב ולהתריע על ההתנהגות של המנהלת. שנית עליך לאסוף ראיות להתנהגות שאחרת תתקשה בהוכחת הדברים
בהצלחה
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הדס שלם, נראה כי מדובר בסוגיה שיש לבדוק אותה לגופו של עניין, ובין היתר, את ההודעה בדבר תנאי העסקה שנמסרה לך( ככל שנמסרה לך)....
המשך תשובה