אני מעצב פנים במקצועי, ולאחר חוסר הבנה ותקשורת ביני לבין לקוח כלשהו אנו מעוניינים להפסיק את ההתקשרות ביננו, אני מוכן להחזיר את הכספים ששולמו לי ולסיים ברוח טובה. על מה אני צריך להחתים את הלקוח כדי שלא יבוא אלי בתביעות עתידיות? תודה
משה שלום,
השאלה שלך איננה נוגעות לנושאים הנידונים בפורום זה משום שמערכת היחסים בינך לבין הלקוח איננה מערכת יחסים של עובד-מעביד
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סטלה שלום, שכרו שלא עובד לא יכול להיות על בסיס אחוזים בלבד, מדובר בעבירה על חוק שכר מינימום. אם מדובר בפרילנסר, אזי אין יחסי עובד מעביד ואת לא חייבת בדמי הודעה מוקדמת (אלא אם נקבע בהסכם אחרת)....
המשך תשובה