שלום רב, הנני עובדת במקום מזה מספר שנים. כמה זמן מעסיק צריך להודיע מראש על מעבר תפקיד במקום עבודה. תודה
שלום רב,
אצל מעסיק פרטי אין חובה מוגדרת לגבי מעבר תפקיד (בשונה ממשרד ממשלתי או רשות מקומית) אולם מעסיק חייב לפעול בתום לב והגינות ולכן ראוי שיתן זמן סביר לעובד. עובד כמובן רשאי לסרב ואז יתחיל הליך של פיטורים על כל המשתמע (כלומר חובת ההגינות של המעסיק)
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום, ככלל, יציאה לחופשה צריכה להיעשות בתיאום ואישור המעסיק. יחד עם זאת, המעסיק לא יכול למנוע מהעובד לצאת לחופשה פעם אחר פעם. יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין....
המשך תשובה