אני עובדת ברשת סופרמרקטים כבר 11 חודשים שמתוכם חצי שנה דרך כוח אדם בגלל שמנהל לא העביר אותי אחרי שלושה חודשים לרשת . יש לנו חברות שעושות קניות גדולות אז הם עושות את זה עם כרטיסים ששולחים מהמשרדים באחד הימים הכרטיסים התעקבו ונציג מהחברה אמר שחייב לעשות קניה ושדיבר עם המשרדים ושאני ידבר עם מישהי משם והיא תסביר לי מה לעשות דיברתי איתה אמרה לי שיודעת ושהלקוח יעשה קניה ואת החשבון שלו להשאיר בהשעייה עד שיגיעו הכרטיסים ואז לשלם אמרתי לה אין בעיה וככה עשיתי ואחרי כמה שעות היתה לי החלפת משמרת והסברתי לבחורה השניה מה עושים . איך שיצאתי מהסניף הבחורה שהחליפה אותי מחקה את השהייה ואותה אחת מהמשרדים שדיברתי איתה היא מכחישה שדיברה איתי בכלל השאלה שלי עם יש מה לעשות עם זה ???
נטלי שלום,
בוודאי שיש מה לעשות עם זה. צריך להתלונן להנהלה ולדרוש שיחקרו את טענותיך לרבות על ידי שיחה עם הלקוחה וכן שינקטו בפעולה משמעתית נגד העובדת שמחקה את ההשעיה
בהצלחה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דנה שלום, חובת השימוע הוכרה כזכות יסוד, שהפרתה מקימה עילה לפיצוי כספים. פיטורים ללא שימוע, ובאופן משפיל ומבזה מהווים הפרה של חוקי העבודה והלכות בית הדין הארצי לעבודה. ...
המשך תשובה