היי בת 45 עובדת טלפונית עובדת שנה + במהלך חצי שנה בעבודה אני מאד נהנתי מעבודתי והיחס היה סביר מאז שביתי חלתה במהלך ההריון שלא ידענו על כך לקראת הלידה ביתי לא הרגישה את הרגלים ובתור אמא שדאגנית נאלצתי להעדר מעבודתי היחס כלפי השתנה בפני מנהלת צוות ויש לציין שיש 4 מנהלות צוות לא קישרתי למה מנהלת צוות היחס שלה השתנה אלי כל פעם ניסיתי לרצות אותה הייתי שולחת לך אסמאס בכדי שאולי היחס אלי בעבודה לא תפגע לציין שאני מאד אוהבת את העבודה זאת עבודה שמאתגרת אותי . בכדי לקבל בונוס במשכורת יד האזנות לציין את הידע והמקצועיות מיגי חודש מאזינים לנו לשיחות שהציון הגבוה הוא 5 זה אומר שכל שעת עבודה מקבלים 3.5 שח תוספת במשכורת היה לי הקשבה בטלפון ע"י מנהלת שעויינת אלי. ולמדנו שברגע שאותו חוכר מגיע לו מכתב מע"וד בגין חוב אין לנו המון מה לעשות בתור מוקד טלפוני עליו להתנהל מול העו"ד אותה מנהלת צעקה עלי במהלך שיחת טלפונית מול 60 עובדים יאללה כנסי כבר לריכוז אירועים. זה אומר שכל חוכר שמתקשר אלינו אנחנו מתעדים שיחות ובעצם רואים מתי התקשר ומה הנציג ענה לאותו חוכר בו זמנית אותה נציגה העבירה פניה שבו כתבה מבקש לדבר עם .. ואמורה להתקשר אליו בתום 4 ימי עסקים שזאת היתה טעות להעביר פניה כזאת מאחר שאותה אחת שתתקשר אליו תאמר לו אותה תשובה שאני אמרתי לו במהלך שיחת טלפונית שעליו לפנות לעו"ד שמטפל בתיק..כי לא ניתן לעקוף את העו"ד זאת לא תשובה שמטעה חוכר גם אם לא ציינתי בשיחה זאת באמצע השיחה שאני מנהלת אותה מנהלת צוות שלי צעקה בקול רם בפני 60 עובדים בו זמנית שעלי להכנס לריכוז אירועים נכנסתי ואמרתי במהלך השיחה אמרתי לחוכר שיש פניה פתוחה שביקשת לדבר עם ...(למרות שצעק מי ביקש לדבר אני בכלל לא ביקשתי)ואותה נציגה שירות שהעבירה פניה לדבר עם בעצם טעות שלה ולא שלי. אותה מנהלת באה אלי צעקה בקול תביאי לי את השיחה את לא יודעת וזה נאמר בקול. בתור נציגת טלפונית שעובדת יחד ובצפיפות מול 60 נציגות טלפון כולם ראו את היחס המזלזל בפני עובדים ואותה מנהלת המשיכה באותו היום להתעלל הכניסה אותי לשיחת מנהל שזה מאד חמור מאד והחילה לשקר ולהוסיף דברים ולומר למנהלת השניה שאני לא מבינה מה אומר התשובה ביקש לדבר עם.. ושאני הטעתי חוכר התשובה שלי. לי אפילו לא נתנו להביע את עצמי שנהם צועקות בו זמנית ואני הרגשתי בלחץ והרגשה של חוסר אונים התחלתי לבכות -יש לציין שאני ממש לא בכיינית זה רחוק ממני ..כלפי חוץ רואים אישה חזקה. לאחר כשבוע עברנו למוקד גדול יותר יש לציין שמתחשבים במוקד לאלה שיש בעיה רפואית ויש אישור רפואי על כך זכאים לקבל שולחן גבוה ואני אחת מהם שיש בעיה אורטופדית ביד.. קיבלתי שולחן גבוה באותו היום סידרתי וניקתי את מקומי היה לי מאד נח במקום שלי. ביום שלמחורת הגעתי לעבודה ואני רואה נציגה אחרת יושבת במקום שלי אותה מנהלת שממשיכה להתעלל בי רואה שהגעתי רצה אלי ואמרה החלטתי שהיא תשב במקומך ואת תחפשי לך מקום אחר ולציין שאין שולחנות גבוהות יש שולחן אחד קודם ניסתי לשבת בשולחן נמוך במהלך עבודתי האצבעות שלי נתפסו שלא יכולתי להמשיך לעבוד במשך 20 דקות ואפילו מנהלת משמרת אחרת ראתה שהם כחולות נגשתי בשקט למנהלת ואמרתי לי יש גם אישור רפואי למה אותה נציגה התישבה במקומי ואני צריכה לסבול הרי מה היא שונה ממני ?אותה מנהלת החילה לצעוק בחיי אתם משוגעות ואני לא מבינה למה לא תשבי בשולחן אחר . ועוד ממשיכה לצעוק עלי בפני נציגים אני הרגשתי לא בנוח פשוט לקחתי את התיק שלא היה לי ברירה והרגשתי כז"כ מושפלת מאחר וחוסר אונים ויחס. הכל כך מזלזל ניסיתי לדבר עם המנהלת שמעל מנהלות צוות שלי דחתה את השיחה עימה ליום הבא מאחר שטענתה שיש לה אורחים מהחברה שאנחנו מציגים אותה טלפונית אני קיבלתי את טענתה בהבנה אני מרגישה בעבודה. מאד מושפלת ויחס מזלזל ומשפיל ויש לציין שיש עוד הרבה שמקצועית הם לא טובות ולא זוכות ליחס שאני קיבלתי האם זה מספיק לגשת למערכת משפטית???
סיוון שלום,
המקרים שאת מתארת הם מקרים על גבול ההתעמרות, אך לא ברור האם הם מהווים התנהגות אסורה או לא. מצד אחד בוודאי שאסור לצעוק עליך ולהעביר אותך מקום ומצד שני מותר להביע ביקורת גם בנוכחות אנשים אחרים ובוודאי כשמדובר בסיכום אירועים וכו'. אני ממליץ בשלב זה לפנות למשאבי האנוש בחברה או להנהלה הבכירה יותר ולספר מה אירע ולבקש שיסייעו לך. אם החברה לא תגיב אז יהיו לך טענות טובות יותר לגבי השפלה וכו'
בהצלחה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לאחר שפניתי לכח אדם ומנהלת
סיפרתי מה שקורה במוקד
שמעה את טענתי
ואמרה לי נסי לדבר איתה בשיחה אישית ואולי העיניינים הסתדרו
היום עשתה לי 4 האזנות שנתנה לי ציון 0
יש לציין שהשיחות טובות וממש לא גרועות
נתנה לי את הציון מבלי לנשב אותי
יש לציין שאני מקבלת ממנהלות אירות 4 ואםילו לציון 5 שאלתי אותה מדוע האזנת לי וקיבלתי ציון מבלי שאני מודעת לעניין
לא היתה לה תגובה
ויש לציין שהשירותיות של מעולים
מה לעשות שעדיין מתעללת בי?
עכשיו יותר מתעללת מאחר שפניתי למההלת הצוקד וכח אדם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סיוון שלום,
לאור מה שאת מתארת עליך לחזור לכח אדם ולהסביר להם את שקרה ולבקש את עזרתן והתערבותן הישירה. במידה ולא יסייעו לך אל מול המנהלת הרי בסופו של דבר תוכלי לתבוע בגין ההתנהגות הלא ראויה הזאת
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד- מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ארי שלום, יש לבדוק את הנסיבות לגופו של עניין. לא בכל מקרה ניתן לחייב את העובד בהשתתפות עצמית בגין תאונת דרכים....
המשך תשובה