היי אני עובדת במוקד שירות של חברה גדולה כבר 3 שנים .. אני רוצה לשאול לגבי המנהלת שלי .. היא חזרה בדיוק מחופשת לידה אחרי תקופה ארוכה שלא נכחה בעבודה ולדבריה אנחנו מנסים לנהל במקומה את המחלקה יש מן תחושה לא נעימה באוויר . היום ביקשתי לצאת להפסקה עם בחורה מסוימת במקום בהפסקה הקבועה שלי (בד״כ מבקשים ולרוב מאשרים) היא לא הסכימה לכך והגיעה למצב שהיא משפילה אותי בפני כל המוקד לא רק מול הצוות שלי כעסה מאוד שמנסים לשנות לה את התכנונים שלה ולנהל במקומה את הלו״ז וכשהסברתי את בקשתי היא פשוט צעקה עלי שאקח את דברי ואלך הביתה ... האם זה תקין לקבל השפלה כזאת ? בכיתי מול כולם והרגשתי מושפלת . אציין כי היא זימנה אותי לשיחה אחרי שעתיים בערך והסכמתי מתוך כוונה להלבין את הדברים אך כוונתה היתה להמשיך להשפיל אותי ולנסות להפוך את הדברים כאילן אני זאת שלא היתה בסדר אך למזלי יש את כל הנוכחים שיעידו על המקרה המזעזע והיחס המעליב ברבים כלפי .
יסמין שלום,
מקרים בהם מנהל או מנהלת משפילים את העובדים בפני כלל העובדים בוודאי יכולים להיחשב התעמרות ואף לשון הרע במקרים מסויימים. אם את חשה שאינך יכולה ללבן את הדברים מול המנהלת עצמה עליך לפנות למשאבי האנוש של החברה ולהתריע על ההתנהגות הלא נאותה ולדרוש שהמנהלת תטופל משמעתית ובוודאי שלא תהינה יותר פגיעות בך. אם החברה ומשאבי האנוש לא יעשו דבר תוכלי לתבוע גם את המנהלת וגם את החברה. מצד שני יש לשים לב שבמקום עבודה לעיתים בהחלט ישנה ביקורת לא נעימה של מנהלים כלפי עובדים ולעיתים הביקורת הזאת גם אם נאמרת בצורה לא ראויה או בפני עובדים אחרים איננה מגיעה לרמה המחייבת התערבות משפטית
בהצלחה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נועה שלום, יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין. יש הבדל בין מעסיק שמתנהל בצורה לא מכבדת, למעסיק שמעמר בעובד....
המשך תשובה