אני עובד במלון בימה מלח ויש לי הסעה ממקום מגורים למקום עבודה ולהפך . נהגים שמארגנים הסעות של עובדים ברוב מקרים מזלזלים בשירות שהם מחוייסים לעובד . זה בא לידי ביטוי באי הקפדה הסעות בזמן ולפעמים בהתעלמות מהם . כמה פעמים נהג התעלם ממני ונאלצתי להגיע באופן עצמאי למקום עבודה . אתמול אני עבדתי לילה במלון ב 7 בבוקר סיימתי עבודה . אופנוענים שהתכוונו לצאת למירוץ חסמו כביש . הסעות אגד שהביאו עובדים מדימונה עצרו במלון דניאל הורידו אותם . שם הם אספו אנשים שעבדו בלילה עשו פרסה ונסעו חזרה לדימונה . אני ועוד ארבע עובדים מבתי מלון אחרים נשארנו בלי הסעה כי נהג החליט לא לאסוף אותנו . התקשרתי לחברי שהיה באוטובוס וביקשתי ממנו לפנות לנהג ולבקש ממנו לחזור בשבילנו . על פי מילים של חברי נהג התעלם מבקשתי . אני ועוד ארבע עובדים נשארנו תקועים באיזור עד שעה 9 ולמרות כל בקשות ושיחות בטלפון אף אחד לא בא לקראתנו .שאלה - האם יש אפשרות לתבוע נהג או חברת אגד ?
דימה שלום,
האם ההסעות הן הסעות מאורגנות של המלון? אם כן עליך לפנות למלון ולהתלונן שם על היחס. בוודאי שאסור לנהגים או לחברת ההסעות להתנהג כך ובוודאי שעליהם לפצות אתכם
בהצלחה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דינה שלום, האם שולמו לך פיצויי פיטורים שהתפטרת? יש לבדוק את מכלול הנסיבות לעומק, ובין היתר, האם את זכאית לרצף תעסוקתי....
המשך תשובה