שלום רב, האם מותר לחברה בה אני עובד כנציג שירות לקוחות, להשמיע שיחה עם לקוח לצורך הדרכה קבוצתית? גם אם אני מתנגד לכך וללא אישורי? תודה גיל
גיל שלום,
שיחה עם לקוח שנעשית במהלך העבודה היא שיחה שצריך לבדוק האם היתה לך צפייה לפרטיות. ברור שמחד ברור היה לך שהשיחה מוקלטת ושהמנהלים שלך רשאים לשמוע אותה, מאידך לא ברור האם מותר להשמיע אותה לשאר חברי הקבוצה.
לכן צריך לבחון האם יש נהלים מסודרים לגבי הנושא הזה בחברה והאם מצויין שם שהשיחות עלולות לשמש להדרכת שאר הנציגים. אם לא - הרי שהשמעת השיחה מעט בעייתי אך קשה להגדיר מהו הנזק שנגרם אם נגרם לך
בהצלחה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מתן שלום, יש לבדוק את מכלול הנסיבות לעומק, ובין היתר, את תלושי השכר, סכום הפיצויים שנצבר בקרן הפנסיה. ...
המשך תשובה