עבדתי בסניף והמנהלת לא אהבה אותי. לא קיבלתי הודעות. לא קיבלתי שיחות טלפון. היא הסיתה את כל העובדים והלקוחות נגדי. כשהתלוננתי למנכל הוא הצדיק אותה בטענה שלא עבדתי טוב, כפי שהיא אמרה לו. וגם הוא אמר שכך נוהגים העובדים בארגון הזה להציק אחד לשני..מאז שהתלוננתי עובדת אחרת לועגת לי. מה עושים? ? אני כבר מצטערת שהתלוננתי. האם עדיף לשתוק ולסבול??
ליהי שלום,
צר לי על החוויות הקשות שאת עוברת בעבודתך. אכן - כמו בכל תביעה - בוודאי במקרה של התעללות קשה מאד להתלונן וקשה מאד לעמוד על זכויותיך. אך - בוודאי שלא כדאי לשתוק. את אמיצה ואחראית שאת מתלוננת ואת זכאית אם התלוננת להגנות במפני התעללות נמשכת או פגיעה בך. אם המעסיק לא מגיב אני ממליץ לך לפנות גם באמצעות עורך דין כדי שהדבר יחייב אותם להגיב. תחום ההתעמרות בעבודה הוא תחום חדש יחסית בדיני העבודה בישראל ולכן עדיין מעסיקים ובתי הדין מתקשים לתת לעובדים המתלוננים את מלוא ההגנה אולם יחד עוד מתלונן ועוד מתלוננת שיעמדו על זכויותיהם נביא לשינוי במשק העבודה בישראל
בכל מקרה אם המעסיק לא מתייחס לתלונות הרי תוכלי לתבוע הן את העובדים המתעללים והן את המעסיק ולקבל פיצויי על היחס הלא הוגן
בהצלחה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן שלום, שלילת פיצויי פיטורים (או הפחתה) תעשה רק בנסיבות חריגות, ובהתאם להוראות הדין. יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין. מוזמן ליצור קשר....
המשך תשובה