אני מועסקת באחת הארגונים , ורציתי לברר כיצד להתנהל כנגד מנהלת המתנהגת באופן משפיל ובוטה תוך שימוש בצעקות עיוותים ופגיעה לתפוקת עבודה שוטפת על ידי קביעת נהלים המשרתים אתמצב רוחה . התנהגותה המתוארת היא כלפי כול הכפופים לה , היא נקרא מספר פעמים לשיחות והבהרות והן עובדים התלוננו על הטרדה אישית אך לא נעשה דבר .המערכת מודעת הן למערכות יחסים והן לאופי הבעייתי . אשמח לקבלת יעוץ
אלמוני שלום,
אם מדובר בעובדת שכבר התלוננות כלפיה ולגביה מספםר פעמים והמעסיק לא עושה דבר אין ברירה אלא לדרוש מהמעסיק עצמו פיצויי. כלומר - מעסיק שאינו מטפל באופן יעיל ומהיר בתלונות כאמור חשוף בעצמו לתביעה בגין ההתעמרות עצמה
בכל מקרה, מכיוון שמדובר במקרה שכבר חרג מתלונה רגילה אני ממליץ להתייעץ עם עורך דין המתמחה בנושא. במשרדנו אנו מטפלים במקרים רבים כשלכם
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום, ככלל, יציאה לחופשה צריכה להיעשות בתיאום ואישור המעסיק. יחד עם זאת, המעסיק לא יכול למנוע מהעובד לצאת לחופשה פעם אחר פעם. יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין....
המשך תשובה