בתאריך 09/07/15 קצת אחרי השעה 12:00 אני עובדת קבלה במרכז שיקום וחדר כושר, דיברתי בטלפון עם אחד המאמנים וקצת אחרי שניתקנו את הטלפון, הוא נכנס למרכז, צרח עלי וכשבקשתי ממנו בצורה יפה לא לצעוק ושאינני מעוניינת לנהל איתו שיחה נכנס לקבלה בצרחות, כמעט הרים עלי יד, ואיים להפוך אותי עם הכיסא. כמה עובדים ראו את הכל מהצד, ורק כשצעקו לעברו להירגע יצא מהקבלה, והמשיך לצעוק ולאיים עלי תוך כדי. ציפיתי לתגובה חריפה בנושא והמעסיק שלי הסתפק בשיחה הבהרה.כשהבהרתי לו שהעונש לא חמור מספיק מבחינתי המעסיק אמר שהוא התנצל וכתב לי מכתב התנצלות (יש לציין שלא התנצל בפניי) והסתפק בהנחה שדבר כזה לא יקרה בשנית. לא ייתכן שאבוא למקום עבודתי ואפחד מעמית לעבודה. אני מרגישה שהעניין לא טופל ברצינות. מה אני יכולה לעשות בנידון?
נטלי שלום,
ראשית צר לי על החוויה הקשה שחווית
לגופם של דברים: מעסיק מחוייב לפעול בשלושה רבדים במקרה של אלימות והתעמרות - 1. לטפל במקרה ביעילות 2. למנוע הישנות המקרים 3. לתקן את הפגיעה שנגרמה לך
ברור שבוחנים כל מקרה לגופם של דברים.
אם את חשה שבנסיבות האלה המקרה לא טופל ביעילות או לא מנע הישנות או לא תיקן את הפגיעה בך את יכולה לדרוש בכתב מהמעסיק לתקן זאת
שנית - את יכולה בהחלט בלי קשר למעסיק לתבוע את המאמן שאיים עליךוכן את המעסיק אם את חשה שלא עשה די
בכל מקרה אם את חשה שהמקרה לא טופל כיאות אני ממליץ לך להיעזר בעו"ד המתמחה בנושא. במשרדנו אנו מטפלים במקרים רבים כשלך
בברכה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מיכה שלום, עובדת ניקיון זכאית לתשלום זכויות סוציאליות, לרבות ביטוח לאומי, בהתאם להוראות הדין. לא ניתן לוותר על כך....
המשך תשובה