שלום אייל, לפני כמה ימים הוזמנתי לשימוע לפני פיטורין בגלל "יחס גרוע ללקוחות ותלונות שקיבל המנהל" המצב בתכלס רחוק מהאמת. התלונות הובאו לצומת ליבי שבועיים לפני ולאחר מכן היחס שלי השתפר, בעוד לא היה שום מעקב מצד המנהל על אם צורת עבודתי השתפרה או לא. השיחה שהשתלשלה כאשר הוזמנתי לשימוע היית פחות או יותר כזאת: קיבלתי סידור שבו אני מקבל 3 משמרות ביום וחצי(8שעות עבודה-8שעות מנוחה) ברצף ברגע שהעלתי לתשומת ליבו של המנהל שסידור כזה הוא גם שוחק וגם לא בדיוק חוקי(לא היה שום דיון על שעות נוספות על המשמרות האלה) נאמר לי "זה הסידור, או שאתה בא או לא" המשכתי לעמוד על שלי שהדבר הנדון הוא לא חוקי, בוטלו לי כל המשמרות והוזמנתי לשימוע בגלל תלונה של לקוח מלפני שבועיים. יש לציין שגם בתקופת העסקתי במקום העבודה היחס מצידו של המנהל היה מזלזל ולעיתים משפיל(מול לקוחות ומול עמיתים לעבודה) אשמח לקבל יעוץ ועזרה.
אלמוני יקר שלום,
על פי החוק הפסקה של 8 שעות בין משמרת למשמרת היא חוקית. עם זאת אם אכן מעולם לא ניתנו לך משמרות כאלה בחלט מותר היה לך לטעון לשחיקה ולכן היחס המזלזל אינו במקום ובוודאי שביטול המשמרות אינו ראוי
עליך להעלות את כל הטענות הללו במהלך השימוע
במקרה הצורך אני מציע להתייעץ עם עו"ד המומחה בתחום
בהצלחה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום, על פניו נראה כי התנהלות המעסיק אינה חוקית ומהווה הפרה של הוראות הדין. למידע נוסף, מוזמן ליצור קשר....
המשך תשובה