שלום, אני עובדת בחברת פלאפון כבר שנה. השבוע הועברתי למוקד מכירות אחר כדי להמשיך עבודתי שם. במהלך יום העבודה ניסיתי רבות למכור אך ללא הצלחה. לפתע הגיעה מנהלת מוקד המכירות ואמרה לי ללכת הביתה מאחר ואינני עובדת, אף על פי שאני אמורה לעבוד עד השעה 6. שאלתי למה ואז היא החלה לצעוק עלי בפני שאר עובדי המוקד והאנשים שביקשו שירות ונכחו במקום ש"אני בכלל לא מבינה למה העבירו אותך למוקד הזה, את בכלל לא יודעת למכור, את סתם פה, ואף הוציאה דף כדי שאכתוב מכתב פיטורין כי אני לא מספיק טובה לה. מיותר לציין כי צורת ההתבטאות הברברית שלה פגעה בי עד מאוד, ויצאתי מהדוכן בוכה ומושפלת אל מול כולם. האם קיימת עילה לתביעה בגין הלבנת פנים ברבים?
לאה שלום,
צר לי על החוויה שנאלצת לחוות. התנהגות כזו איננה מקובלת ואיננה אפשרית ומהווה אולי אף לשון הרע.
כתמיד אני ממליץ לך ראשית לפנות בנושא אל משאבי אנוש של החברה ולהתלונן. אם הם לא יטפלו בנושא בצורה נאותה תהיה לך זכות תביעה נגד המנהלת ונגד המעביד
בהצלחה,
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעקבות משבר הקורונה, מגבלות על נוכחות במקום העבודה ושמרית בריאות הציבור, שימוע לעובד בזום הוא תקני ובלבד שנעשה בהתאם להוראות הדין. כך למשל, יש למסור לעובד הודעת זימון לשימוע זמן סביר לפני שנע...
המשך תשובה