שלום! אישתי עובדת כ4 שנים כקופאית בסופר מרקט ובמהלך שנים אילו יש יחס משפיל צעקות והערות פוגעות ליד הלקוחות מצד הקופאית הראשית, עלי לציין שההתנהלות הזו היא כלפי רוב הקופאיות מלבד לקופאיות מקורבות ( משפחה וחברות) פניות למנהלת הסניף עזרו לשבוע ואז חזר המצב לקדמותו , מה ניתן לעשות אם בכלל? האם אפשר לתבוע את הקופאית או את הרשת אם לא עזרו פניות לועד העובדים ולמנהת הסניף? בתודה מראש פולק ישראל
ישראל שלום,
אישתך, וכל עובד או עובדת אחרת, לא צריכים לספוג יחס משפיל והערות פוגעניות.
אם מנהלת הסניף לא עוזרת וגם ועד העובדים באין ברירה אפשר כמובן לדרוש מהנהלת ומשאבי האנוש של הרשת לטפל בנושא ואם הם לא יטפלו אפשר בהחלט לתבוע
אם התופעה חלה כלפי עובדות רבות בסניף אז בוודאי שפניה משותפת שלהן בעזרתו של עו"ד תסייע
במידה וזה לא עובד אני ממליץ לך לפנות לעו"ד מומחה בתחום. במשרדנו אנו מטפלים במקרים רבים מצערים כשלכם
אייל שטרנברג, עו"ד - מנהל הסניף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אוראל הרשקוביץ
053-7315091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עומר שלום, יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין. , אם השיבוץ נעשה בהתאם לצרכיו של המעסיק, ומבלי שנפגעת זכויותיו הקוגנטיות של העובד(למשל עבודה במשך 7 ימים רצופים), אזי מדובר בנוהג חוקי....
המשך תשובה