שלום אני עובדת בתוך מוקד שרות לקוחות התחלתי את עבודתי במענה טלפוני ולפני שנתיים קודמתי לתפקיד בק אופיס אני לא עונה ללקוחות כלל שזה עבודה מתישה מאוד אלא מחשבת ללקוחות זיכויים לאחרונה יש אצלנו עומס של לקוחות שמתקשרים ועקב אי מענה הוחלט להכניס את כל הצוות שלנו לקו ע״מ שנוכל לתת מענה ללקוחות אפילו שאנחנו לא זוכרים את כל הנהלים מכניסים אותנו רק שיש עומס שזה כל יום בשעה אחרת ולזמן בלתי מוגבל לפי החלטת מנהלי דבר זה אינו בגדר הרעת תנאים רציתי לברר האם נכון הדבר ומותר לעשותו תודה רבה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר