שלום , אני עבדתי בחברת סלולר מוכרת . עבדתי בחברה במשך כ-4 שנים , בתחילת כנציגת שירות לקוחות טכני . שכולל מענה טלפוני ללקוחות , תפעל מכשירים . לאחר מכן קודמתי לתפקיד של מנהלת קשרי לקוחות , שכולל מענה ללקוחות מסוימים בחברה , כלומר לא מענה לכלל הלקוחות אלא רק לקוחות בעלי נתונים מסוימים הגיעו לקבל ממני שירות , התפקיד כלל הרשאות שלי לסכומי זיכויים גבוהים ללקוחות במידת הצורך , שיחה של לקוח מולי הייתה נחשבה לשיחה אחרונה ובעצם שיחה מול מנהל . עם הזמן התפקיד שונה למענה לכלל לקוחות החברה , ללא הרשאות זיכויים כלל , שיחת מנהל שלי לא נחשבה כשיחה שניתן לסמוך עליה , נדרשתי לענות ל 7.5 שיחות בשעה במקום 2.5 שיחות בשעה כפי שהיה בתחילת הקידום והתפקיד , לא עודכנתי שיעד זה ישתנה בעתיד בצורה דרמטית כל כך . כלומר בסופו של דבר חזרתי להיות נציגה רגילה ולא מנהלת , יש לציין שהדבר היחיד שנותר כמנהלת זה השכר והשם של התפקיד . אך בפועל הכל היה שונה , למשל אם לקוח דורש לדבר עם מנהל הייתי חייבת להעביר לו מנהל בעל סמכויות כיוון שהחברה לא סמכה על כישוריי כ " מנהלת " . הנתונים השתנו לכלל העובדים שהיה להם תפקיד דומה לשלי . האם זה נחשב להרעת תפקיד ????
בנסיבות מסוימות כאשר מעסיק נוטל מעובד את השיבוץ בתפקיד ניהולי או בתפקיד בעל סמכויות ניהוליות שיש בו משום קידום מקצועי של ממש שלא ניתן להתעלם ממנו ומציע לו תפקיד זוטר יותר גם אם אין השכר נפגע, עלול השיבוץ מחדש לדרום לעובד לפגיעה במעמד המקצועי שלו ולכן ניתן לראות זאת כהרעה מוחשית בתנאי העבודה.
יש לשקול את הנסיבות כגון, כמה זמן היית במעמד הניהולי, כמה זמן עבר מאז שניטלו ממך הסמכויות המיוחדות, לכל אלה יש השפעה על עוצמת ההרעה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר