עובדת בחנות שנמצאת בתוך קניון, כבר שבועיים שהרשת שאני עובדת בה יודעת שהמזגן התקלקל והם הזמינו אחד חדש שייקח לו חודש. עם זאת אף אחד לא דואג לי לשום אלטרנטיבה (מאוורר/מזגן נייד) וצועקים עליי על זה שאני מתלוננת בכלל. זה לא נחשב הרעת תנאים?
זה קורה שיש קילקול, השאלה אם תוקן, תוך כמה זמן, אם הביאו סידור זמני אחר וכו'.. זה לא בהכרח הרעה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר