אני עובדת כ11 שנים במרכז רפואי כמזכירה רפואית ונחשבת לעובדת מדינה . בהגדרת תפקיד שלי אני רשומה מזכירה רפואית ואני עובדת לבד במשרד ללא עזרה של מזכירה אחרת ועם צוות של 15 רופאים , יש לי הרבה מה לעשות בעיקר עבודת ניירת של המחלקה . לאחרונה מנהל מהנהלת ביית החולים החליט להדביק לי עבודה נוספת שלא קשור לתפקידי כמזכירה ,הוא מצפה שאני יעשה דברים נוספים מהעמדה שלי במחלקה ,דברים כמו בניית יומנים לכל המרפאות והיחידות בבית החולים , האם זה תקין ? האם מותר לו להדביק לי תפקיד נוסף שלא עוסק במה שאני עושה ? האם אני צריכה לבלוע את הצפרדע ולהסכים לזה ? התוספת הזו ממש מקשה עלי ואני לא מסתדרת איתה , בבקשה שמשהו יעזור לי , תודה
אליאנה שלום,
כל שינוי שכזה בתפקידך צריך לבוא לאחר שוועד העובדים שלכם הסכים לכך, בנוסף יש לקיים עימך שימוע (שאינו קשור לפיטורים) בו יפרטו מהן התוספות החדשות לתפקיד ובוודאי שיש לוודא, כי את מתוגמלת בנוסף עליהן. באם לא ישנו את השכר מדובר בהרעת תנאים והתנכלות.
ליזה דמרי-בן שחר, עו"ד
מתמחה בזכויות עובדים ונשים בעבודה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר