שלום, אני עובד בחברת הייטק גדולה בתנאי חוזה של חוזה גלובאלי. מיקום העבודה הוא אינו במשרדי החברה אלא במשרדי הלקוח. לאחרונה בוצעה פנייה מהמנהל האישי שלי שאני עובר לחוזה שעתי שמי שמאשר לי את שעות העבודה החודשיות הוא הלקוח ולא המנהל שלי. חשוב לי לציין שעד שלב זה לא אני ולא אף אחד מהעובדים היה צריך להגיש את שעות העבודה שלו ללקוח. אופן דיווח שעות העבודה שלי נעשה ב 2 מערכות פנימיות נפרדות שבמערכת אחת אנחנו מדווחים 8 שעות ליום עבודה ובמערכת נוספת אני מדווח 9 שעות ליום עבודה ( כך נאמר לי לדווח ע״י ה PMO של הפרויקט). החוזה שאני חתום עליו מצויין שיום עבודה שלי הוא 9 שעות. האם מצב זה תקין מבחינת חוק? במידה ואני איני מעוניין לעבור לתנאי חוזה כאלה האם זה אומר שאני מתפטר או מפוטר? אשמח לתשובה שתעזור לי להתמודד עם מצב זה. תודה
שלום,
אין אי חוקיות ביום עבודה שנמשך למעלה מ 9 שעות.
אך כמובן שיש לשלם על כל שעות העבודה. אני חושב
שנכון יהיה להיעזר ביעוץ משפטי על מנת לתכנן פעילות.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר