היי...אשמח לעזרה. במקום העבודה שלי ניתנים בונוסים על מכירות. עכשיו החליטה המנהלת(מדובר בחדר כושר)שמאחר ושיחות ההתעניינות שנעשות ללקוח מספר ימים אחרי הצטרפותו לא היו איכותיות היא פוסלת בונוסים. אציין כי המכירות הינן איכותיות,הלקוחות מרוצים מהמנוי וממשיכים להגיע ולהתאמן. האם זה חוקי לפסול תמריץ על מכירות עקב שיחות התעניינות שאחרי מכירות איכותיות? תודה מראש ושנה טובה
שלום,
יש לעיין בהסכם העבודה, אך כל עוד
בוצעה המכירה, ועל כך ניתן הבונוס,
לא אמור להיות קשר לשיחה כזו או אחרת.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר